TERVETULOA URAVALMENNUKSEEN!

Valmennuksen tavoitteena on löytää osallistujille työllistymis- ja koulutusratkaisuja – ja tässä olemme hyviä. Valmennuksellinen otteemme on kaukana koulumaisuudesta.

Valmennus kestää 20-40 päivää asiakkaan tilanteesta ja tavoitteesta riippuen.

• 10 ensimmäistä valmennuspäivää käytetään osaamisesi sekä työpaikka- ja koulutustoiveidesi selvittämiseen sekä työnhakutaitojen ja -asiakirjojen päivittämiseen.
  • 10 seuraavaa päivää keskitytään työ- ja koulutushakemusten tekemiseen ohjatusti sekä valmentajan osaamista ja suhteita hyödyntäen.

Vallitsevassa työmarkkinatilanteessa keskimäärin puolet valmennuksen aloittaneista työllistyy 20 päivän aloitusjakson aikana tai välittömästi sen jälkeen, jolloin heidän valmennuksensa päättyy.

Mikäli ratkaisua ei löydy aloitusjaksolla, järjestämme mahdollisuuden tutustua kiinnostavaan ammattialaan työelämäjaksolla, jonka kesto maksimissaan on 20 päivää. Työelämäjakson paikan valinnan tärkeä kriteeri on aito mahdollisuus työllistyä ko. paikkaan jakson jälkeen.

Opetuksessa käytämme kannettavia tietokoneita. Valmennuspäivät alkavat kello 9 ja päättyvät kello 15 sisältäen riittävän määrän taukoja. Koulutustiloissa on jääkaappi ja mikroaaltouuni omien eväiden säilytykseen ja lämmitykseen sekä lisäksi tarjolla on kahvia ja teetä. Kaikille valmennukseen osallistuville maksetaan läsnäolopäiviltä ansiopäivärahaa tai työmarkkinatukea 35,72 euroa/pv ja verotonta kulukorvausta 9 euroa/pv. (Nämä maksetaan myös mahdollisesta karenssista riippumatta.)

Aloitamme uravalmennuksen Valiocenterin tiloissa osoitteessa Läntinen Pitkäkatu 21-23 D (Linja-autoasemalta noin 500 metriä rautatieasemalle päin). Löydät meidät Valio Centerin sisäpihalta, Wulffin kulman yläkerrasta (D-rappu, 4krs.) Sisäpihalle ei saa pysäköidä ja ilmaisia parkkipaikkoja on lähistöllä vähänlaisesti, Läntisellä Pitkälläkadulla on kiekko- ja mittaripaikkoja.

COVID –tiedote
Uravalmennus toteutetaan lähi- ja etäkoulutuksina. Seuraamme tiiviisti tilannetta koskien lähikoulutuksia. Noudatamme THL:n ja Valtioneuvoston ohjeistuksia ja määräyksiä. Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ensiarvoisen tärkeää. Toimimme vastuullisesti yhteistyössä yhteistyökumppaniemme kanssa. Otamme sinuun vielä yhteyttä ennen valmennusta ja kerromme lisätietoa uravalmennuksen käytännöistä .
Tervetuloa uravalmennukseen!

Lisätietoja saat helpoiten soittamalla tai lähettämällä kysymyksesi ja nimesi tekstiviestillä numeroon 040 777 3164

Terveisin Petri